27 juni 2015

Ändringar i planeringen.

Igår var dagen då jag skulle ta i tu med min ledighet och göra något vettigt.
Jag skulle vakna tidigt (vilket är relativt. Tidigt för att vara semester), jag skulle skicka iväg jobbansökan jag knåpade ihop dagen innan, jag skulle gå ut och gå/spring/gör något aktivt, jag skulle städa och jag skulle annars bara vara jätteflitig och duktig.
Nånting på vägen gick snett. Jag vaknade, skickade iväg ansökan och ja, så långt höll dagsplanen. Sen fortsatte den med bloggläsning, tidningsläsning, lite till sömn, lunch på stan, kaffe på stan, middag på stan, lite spel i Fagernäs och så avslutades dagen vid Pavis och PaVISfestivalen. Bra dag men definitivt inte som planerat.

Tråkigt dimmigt väder idag igen. Tror jag ska umgås med Harry Potter och dom andra vid Hogwarts tills klockan slår jobbdags. Om jag inte plötsligt hittar energi och motivation till något aktivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar